суббота, 3 марта 2018 г.

про зайців

"-  Я - писатель, прозаик.
- Про каких таких заек?...."



Один з моїх улюблених висловів.... :)
Я - візуал, саме візуальна інформація є для мене основною. Фото, малюнки, скріншоти, ескізи - для мене є джерелом натхнення.

І я збираю їх , як мурахи, що знаходять десь гілочку, тягнуть її до мурашника і складають у велику купу.... В мене така віртуальна купа фото та малюнків. Інколи я їх сортую, але у массі це безліч чогось. Інколи я виходжу з себе і все видаляю... але частіше мені шкода і воно лежить.... і займає місце....
Далі йдуть фото, які я збирала десь в інтернеті і хочу їх туди повернути....
Посилань в мене нема, тому прошу вибачення у власників контенту.
(через те , що і мої фото викладають без посилань на мене, буду рахувати це рівноцінним обміном)
Сьогодні будуть зайці.....











Комментариев нет:

Отправить комментарий